KDS & Co.
Mad, Bøger, Flimz, Familien og resten.
onsdag den 8. december 2010
Selvfølgelig....
Han skal da hedde Kenny!!
( jeg ved mindst een der forstår joken, så nu er jeg spændt)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
‹
›
Start
Vis internetversion
Ingen kommentarer:
Send en kommentar