KDS & Co.
Mad, Bøger, Flimz, Familien og resten.
søndag den 4. september 2011
Den sidste hånd
Så er snart færdigt! Mit rum :)
Jeg har nu snart malet alt der kan males og skal lige flytte lidt rundt, så er det på plads.
I morgen kommer der billeder tror jeg :O)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
‹
›
Start
Vis internetversion
Ingen kommentarer:
Send en kommentar