KDS & Co.
Mad, Bøger, Flimz, Familien og resten.
torsdag den 31. maj 2012
Lidt igang er man da
Har de seneste par uger fået lidt fra hånden :)
De 2 med tekst, er efter godfedlækkersuper tilbagemelding fra Julie på mit kreative nødråb ... Tak, Julle!!!:))
( linket findes i forrige indlæg- julies kommentar)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
‹
›
Start
Vis internetversion
Ingen kommentarer:
Send en kommentar