KDS & Co.
Mad, Bøger, Flimz, Familien og resten.
søndag den 30. december 2012
Julegave fra Gressvik
Skam mig..... Har da helt glemt at vise Jer årets julegave fra Norge:/..... Undskyld!
En LÆKKER tube som lige passer til sidste års hue:))) jeg er glad!
Tak, Kristin :0)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
‹
›
Start
Vis internetversion
Ingen kommentarer:
Send en kommentar