tirsdag den 21. december 2010

Psyko nissen…….

 

Hihihi…har lige set Spise med Price – them skønne boys. Denne gang med juletema, og den styggeste nisse nord for alperne – jeg ville sgu også blive bange :))

Har haft en forrygende dag på jobbet, og har en tendens til selvfedme :D  så fedt når man kan svare på alt og føler at man er on top of things!! Og så 2 dage før jeg på falderebet har fået bevilliget FRI MELLEM JULE OG NYTÅR!!!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee……………………………..

Alle gaver er også på plads…eller det troede jeg da, indtil Lars nævnte om vi ikke skulle give hinanden gaver!? WHAT??? Jamen sidst sagde du jo, “vi køber ngoet fælles….i januar!?”……..åh gud, så kom den lille Lassedreng op i ham, og jeg er jo også bare en lille pige, der godt kan lide gaver…hihihi.
Så selvom gaverne (læs:størstedelen) blev købt d. 29 januar, står jeg nu og skal “hitte på” asap…omg.

Håber I alle har det godt og ønsker jer nogle gode før jul dage :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar