tirsdag den 1. marts 2011

Solong and thanks for all the fish…..

 

Neeeej ……jeg skal da ingen steder…men det er da en fed sætning.
Og så fra en af mine yndlingsflimz:

MV5BMjEwOTk4NjU2MF5BMl5BanBnXkFtZTYwMDA3NzI3__V1__SY317_
The Hitchhikers Guide to the Galaxy

Hvori man også får svaret på alt….altså det universelle svar på A.L.T!
Og den handler om…..dam dam daaaaaa…ting du ikke vidste om at blaffe i rummet! Den har rigtig meget humor, a little touch of love og Alan Rickman(‘s stemme) som en lettere depressiv robot, med et KÆMPE hovede.
Jeg må læse bogen – den skulle om muligt være endnu bedre.

Når jeg nu lige er ved bøger, så må jeg da blære mig lidt…høhøhø….!

Min søn på 11 (snart 12, mor!!) har siden nytår læst:
Percy Jackson – Lyntyven
Percy Jackson – Uhyrernes hav
Harry Potter 1- 5
Og er igår gået igang med Halvblodsprinsen!!
WTH!?? Er det ikke vildt?

Åhr og så forresten…vi fik jo nye logerende gæster for et lille stykke tid siden Smiley - Pink og Franz.
De sover nu, så jeg kan ikke få taget et billede, men det må jeg lige få gjort imorgen, ok Julie!? Smiley, der blinker Ungerne ææææælsker dem!

1 kommentar: