onsdag den 7. december 2011

Soup du Blues

I dag skal jeg lave suppe og oksefond. jeg har kigget her og her.
Karakterer gives, når jeg engang er færdig :)

Trods alt det der lige foregår ( eller ikke) er jeg faktisk ikke så blue endda.

Måneden startede med at jeg skulle melde mig officielt ledig. Heldigivis kan det da gøres på nettet idag....argh, en dræber at skulle sidde inde ved jobnet. Tak Gud for at jeg kunne gøre det hjemmefra :)

December startede også med Lars' fødselsdag ( same procedure :) ) i år dog ET HALVT ÅRHUNDREDE!! Han hader når jeg siger det sådan, så det gør jeg naturligvis hele tiden...fnis.
Som altid holdt vi Gløggaften, og som altid var stuen fyldt med dejlige mennesker. En rigtig hyggelig aften, med stærk Gløgg, vafler og æbleskiver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar