onsdag den 24. april 2013

NT: Dag 4….. Træk vejret!


Så vågnede jeg da lige kl 0.34 i nat, med en “jeg trækker vist ikke vejret”-fornemmelse! PANIK!
Jeg har haft lignende oplevelser, og mener at det var i min down periode (læs: Da jeg blev hjemsøgt af stress monstret!)
Dog kun een gang før om natten – det er noget jeg som regel aldrig fejler i – AT SOVE :)annoying_sleeper_by_airedaledogz-d2znhab

Jeg har så lært et nyt lækkert fif!! Og spids nu ørerne….det kommer nu!AJ_Relax





Det virker skulle jeg hilse og sige! Jeg var noget skeptisk til at begynde med, but it works!
Jeg har hentet 2 gratis app’s ned på iPhonen og benyttede mig af den i nat, hvilket resulterede i at jeg vågnede med pluggs i ørerne :D

Oh well, resten af dagen har været præget af at min krop var TOTALT anspændt, og der gik flere timer inden jeg mærkede at nu begyndte jeg at slappe af.
Dette bevirkede så at jeg nærmest klaskede sammen på sofaen……. på jobbet!!

Her skal lige lyde en lille tak til Månedens Chef, for at sende mig hjem til moar!

Vel ankommet hos mine forældre, blev jeg pakket i seng – endnu engang sammen med AJ – og blev vækket 2 timer senere :)!

 

Hertil aften har jeg så forsøgt mig med endnu en app – Daglig træning: Yoga!
Uh…blev jeg lige svimmel!?…hahah Det var hårdt, men også dejligt…tror jeg :)
Det kommer lige på “what to do”- listen.

 

Mad, siger du!? hmmm…

Mandag aften blev det svinemørdbradsrester med noget spinat og råstegte kartofler OG chorizo saucen!! Mums!

Mandag svinemørbrad med chorizosauce og spinat

Frokost tirsdag - Billederne taler da vist for sig selv…hmm!?

Frokost chili tortilla med spinat, skinke, tomater og cheddarTirsdag Frokost chili tortilla med spinat, skinke, tomater og cheddar

 

Og bare lige så vi har det på det rene…….SÅDAN ser et lille gals rødvin ud :)

Det lille ko glas

Tirsdag aften Kyllingefilet vendt i rasp og krydderier, drysset med parmesan og stegt i meget lidt olie. Godt med ærter, frisk spinatpasta og porrecreme.
Uhh…samt min aften snack :)

Tirsdag Kyllingefilet med spinatpasta, ærter og porrecremeAften snack Virgin Mary og agurker

 

Onsdag – elsker rester  - også til frokost! Dog uden pasta.
Onsdag aften stod på stegt kylling hos muddi og daddi – rigtig lækkert.

Onsdag Frokost - LeftoversOnsdag aften - Hos mor!

 

Nu fiser jeg i seng – klokken blev alt for meget!

Skal jo ud at løbe i morgen tidlig.
OG så har jeg en anden vigtig aftale om eftermiddagen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar