tirsdag den 9. juli 2013

Stjerner og striber, for pokker da!

Endelig kom dagen, hvor jeg fik jeg lavet kagen til Tina<3

Altsammen meget nyt for mig…..nåja lige bortset fra den smeltede chokolade Smiley Det har jeg jo nok prøvet en gang eller to.

 

Opskriften fandt jeg for 3-4 måneder siden i en bog på biblo. Samme bog faldt jeg så over for nylig i Netto – riiiiiigtig billigt - så den blev lige hapset med hjem til hylden.
Har nu også fundet websitet to go along…. http://www.leila.se/  ….snus lidt rundt og bliv inspireret Smiley

Jeg  havde set denne  518823aa377164e25cf1112a4a71f02e66a61d64 og tænkte straks ….”hmmm….den skal Tina da ha’! Det ska’ hun da!”

Derfor har jeg idag begivet mig udi mørdej og vanillecreme idag, og som første forsøg, blev den vel allright!?
Men da man ikke kan opdrive hindbær nu, blev det med danske jordbær istedet  – uuuuuuuhhhhhhh de er så lækre!!!!…………….. grrrrr uhhhhh og yumm!

Mørdej er fandens værk, og var lige ved at give op, men klemte “røvballerne” sammen og fik den rullet

2013-07-09 13.05.47 i min dertil indkøbte, firkantede form  2013-07-09 13.19.21prikket og med sølvpapir på – så stolt over min tærtebund!

FIk smeltet hvid chokolade og smurt tærtebunden.
Vanillecremen havde jeg ingen problemer med – or so I thought :/……. den ville bare ikke stivne!!! aaaaaaargh….og så kom een vist nok til at komme liiiiiidt for meget i tærten, så da jeg kom bær på, steg vanillecremestanden…hahahah og flød lidt over.
Lassefar var så sød, da jeg ærgrede mig, og skød skylden på varmen – “ ind i køleren med den, så er den fin!” <3 Herzelein!

 

Og sådan så den ud efter meget lidt tid i køleskabet – the damn thing just wont stivne!
2013-07-09 15.02.20 og efter den korte køretur var der nærmest ingen stripes tilbage….hihihihi….2013-07-09 15.10.16 
Men modtageren blev glad Smiley

HAPPY BDAY, TINA, MY LOVELY FRIEND <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar