onsdag den 18. december 2013

18.december….. syndformigdag!

Stod op sammen med de andre, var oppe i 1 time, lagde mig på sofaen og “stod op” kl 12!!
Åh Jebuz, hvor jeg hader at ligge her.
Jeg vil ud at løøøøbe….jeg vil lave noget…. huuuulk.
Istedet ligger jeg stadig på sofaen og har ondt af mig selv.

2013-12-18 13.03.59

Jeg skal søge SU til min uddannelse, og forsøgte mig lidt i dag, men der var simpelthen så mange klik hen til det, så jeg gik kold.
Især da siden bliver ved med at hentyde til min UNGDOMSuddannelse, og om jeg er over 18/19 år, udeboende, og hvor meget mine forældre tjener.
Smiley med åben mund… Jeg MAGTER det ikke, John-John! Ikke idag.

 

Lassefar fik skibbet denne lille julegave afsted til Norge idag -  til min blogveninde, Kristin.
2013-12-18 12.40.28
Det er 3. år istreg at vi udveksler, og jeg har min helt klare favorit…..min skønne stribede hue SmileySmiley I LÅW IT!
Håber hun bliver glad for die dingen und sachen, som jeg selvfølgelig glemte at tage et snapshot af….flooooot!

Og se Troels!! Jeg huskede at fjerne adressen….helt af mig selv Smiley duktiiiiii!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar