tirsdag den 1. april 2014

Projekt Cd-holder

Tja, så kom jeg ud på den anden side af mit første grundforløbsprojekt Smiley YAY!
Hollaop, det har været spændende, med hårudtrækkende-annoying-strukturløs-undervisning…
og alligevel kom vi alle ud på den anden side, med hver vores bud på en Cd-holder.

Vi skulle lave problemformulering, rapport, salgsbrochure, tegninger…..you name it.
Skitse_1
Den første skitse – lidt utydelig, men kan I se idéen??


Allerede ved problemformulering var det lidt et paradoks – problemer med din problemformulering!?
Oh well, det lykkedes jo alligevel at “fremstamme” noget.


image 
Argh de her tegninger er skisme ikke nemme at se….men jeg kan så fortælle at de heller ikke er helt nemme at tegne i hånden!


Min skulle naturligvis have et navn (off course, sidder der nogen og tænker), og det kom til mig som det der i ved fra så’rn en gravid ko.
”CherryDice”. Get it??
C…..D…?
Og fordi den har form som en terning, og skulle have været kirsebærtræ – det blev rødel istedet, men det smager lidt af kirsebær, når det bliver olieret.
Bonus info!
Træsko laves af rødel!!
Samt nogle af husene i Venedig er bygget på rødel-pæle Smiley….yuuuuup!
Og nu også CherryDice.

CherryDice - salgsbrochure

 

Nåja, og så fik jeg 10 Smiley med åben mund

Ingen kommentarer:

Send en kommentar