søndag den 19. oktober 2014

Tooomorrøv!

Jeg har mandagskriblekrable i kroppen……….den gode slags!

Lige før efterårsferien bestod jeg jo mit grundforløb, og det vil sige, at I MORGEN starter min læretid ude i den virkelige verden!

Jeg har været så heldig, at få en uddannelsesaftale, og er fra imorgen, den nye teknisk designer elev hos Sygehus Lillebælt, i deres projektafdeling for byggeri – med primært arbejdssted i Vejle.
Ok, Vejle var så ikke drømmedestinationen, set udfra at jeg ikke har kørekort (er aldrig nået til det punkt hvor der både var vilje og kontanter), og al transport foregår med bus/tog.
Første uge foregår i Kolding, så det er blid opstart.


Har først lige for et øjeblik siden,  tjekket op på tog og bus tider.
Suk det bliver virkelig nogle lange dage, men det er jo en begrænset periode, så mon ikke vi også klarer det !? Smiley
For dælen, det er alligevel lidt hårdt ved en “gammel tøs”, at starte sådan forfra.
Men jeg er spændt og SÅ klar!

Så nu vil jeg drible i seng og håbe på en god nats søvn, så jeg ikke ligner en på  >biiiip< imorgen Smiley med åben mund Smiley med åben mund

Aaaaaaarhhhhh…….. Smiley med åben mund…i lære!!

Have a goodden derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar