lørdag den 6. marts 2010

**Aaaaaaaaaah!!

 

Sikke en tur vi var på igår!! Både ud og hjem. Kække kvinder, som vi er, begav vi os afsted i sne og fygning…for vi MÅTTE død og pine til Havfrueaften!! På hjemvejen missede vi afkørslen..hahahha. We just LOOOOOOOOVE to ride around at midnight on the highway :)

Men det var også angsten, sveden og  the deathdefying drive værd… for zlatan da!! Det var den bedste havfrueaften EVER!!!

Vi startede ud med en dejlig buffet, med lækker kvindemad :O), som vi spiste nede i Slotssøbadet, rundt om varmtvandsbassinet….mums. Netop i dette basin oplevede jeg  personligt aftenens højdepunkt…meditation i vand!
Wauv wauv wauv siger jeg bare!!

Resten af aftenen udspillede sig  i den middelalder-inspirerede Dronning Dorotheas badstue, hvor vi var til saunagus ( det giv er lækker baby-rumpe-hud) og efterfølgende (mest pga. de gale mennesker jeg var med) rullede os i sneen, på tagterrassen.

Med i prisen var også 20 minutters ansigtsbehandling og hovedbundsmassage. De andre var meget tilfredse…meget MEGET tilfredse……jeg tror at jeg trak nitten. Det var ok, men ikke Wauv…hahah.

Men det er ok, for aftenen var bare SÅ vellykket og lækker, og jeg nærmest  faldt i søvn med det samme jeg trådte ind af døren herhjemme… :)

Så fedt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar