fredag den 16. marts 2012

Forvandlinger.

NR 1:
Så fik jeg mig endelig taget sammen til at gøre noget ved vores (læs:MIN) gyngestol.
Det er et møbel, jeg har “arvet” fra min mormor og morfar…dengang var stolen sortmalet, med blå/sort psykedlisk betræk.
Da jeg som teenager som sagt”arvede” den, blev den malet hvid, og min mor lavede fint nyt betræk til den…..

IMG_0186[1]HERZLICH!

Nu var betrækket altså ikke så nydeligt mere, så det måtte lade livet. Jeg er jo ikke en ørn til at sy, men det gik da ok, og forandringen er til at føle på :)

IMG_0189[1](Bemærk “Fremvisningshunden”)

Jeg havde glemt at sy stropper  …hahaha…så det må jeg efter…en dag.
Men den blev da efter omstændigheder…OK!

NR2:

Lassefar (aka The Notebook Pimpster) har været igang med hans thing…:))
Med min Notebook!!

IMG_0194[1]Sagde du kedelig??

Det kan han altså finde ud af..Jeg har slet ikke tålmodighed eller rolige hænder til det.

Se selv!

IMG_0198[1]

Den er betrukket med farvet folie/film – kun på oversiden.
I LÅW IT!!

1 kommentar:

  1. Flott med "ny" stol og notebook. Ha en deilig weekend:-) knus

    SvarSlet