onsdag den 5. juni 2013

Trættende!

NU gider jeg snart ikke være syg mere – forstår du det!?

iflg lægen er der ingen betændelsestilstand – yay! Men det betyder jo også at jeg bare skal ride stormen af – GODDAMNIT :(!!!`
Vi har nu addet lidt ekstra til, så nu nyser jeg konstance. Og har fnot med fnot på.
Meeeen jeg synes at temperatursvingningerne er på retræte…..trutteluuuut det er godt!

Jeg vil jo bare gerne ud at løbe snaaaaaaaaaaart…..hulk vræl og alle de andre ynke-lyde.
Har dog holdt min bare lidt igang, så idag er det dag 20 i AB Challenge. Er lidt bagud i forhold til Lassefar og the DownUnder-girls, men hey – jeg holder bare ingen pausedage, så er jeg straks med dem igen!
Igår var det 85 situps, 120 crunches, 50 benløft og 75 sek plank.
Det der plankescheisse, er jeg bare ikke gode venner med…MEN det bli’r jeg! SGU!

Var vist nok øf for i dag Smiley

Ingen kommentarer:

Send en kommentar