mandag den 3. juni 2013

Grrrr…..eller enjoy the silence!

Jeg elsker den scene!!

Jeg skal langt om længe til lægen idag. Måtte dog vente på at Lassefar vågnede – har ingen stemme til at ringe selv :) – den forsvandt i løbet af søndag nat.
Så må ham doktormanden godt give mig mirakelkuren, der sender mig tilbage i form igen – sådan PRONTO!

Jeg har jo travlt – som i TRAAAVLT!
Mit hår gror, og september kryber langsomt snigende ind på mig….brrrr og uha!

Mht håret fik jeg da også en kommentar den anden dag…..”øh, hvad sker der for dit hår!?”
Jeg er så glad for at andre “minder” mig om det, selvom jeg ikke er sikker på andet end at vedkommende bare syntes det superkorte var lidt nice :D

Så snart chancen byder sig, er jeg afsted og tilbage på sporet! Som det er nu, kører temperaturen op og ned. Det ene øjeblik er jeg nogenlunde, det næste elendig!! Hvad filan sker der lige for det!?

On the sunny side….
Jeg er så gået igang med et lille handycrafty projekty:

Crochet!…lyder feder en….HÆKLING :) Se min arbejdsplads…2013-06-03T14-09-08_0

Jeg har sat mig for at lave et Babette Blanket eller Klimt Blanket er der også nogen der kaldet det. I googled it…see!?

Oh well…jeg har da fået lavet lidt, når jeg nu alligevel skal holde mund. 2013-06-03T14-09-08_1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar