torsdag den 13. februar 2014

Family by Choice

Dejlige dage i Tossernes Paradis og en enkelt overnatning på Carolinen Rødt hjerte
Nogen gange går menneskelige relationer bare op i en højere enhed, og det gør de altså for mig på ovennævnte “adresser”.
Endnu engang mærker jeg taknemligheden brede sig i mit hjerte og sind.
Selv vores newcomer…….skisme også dig, Strikke!
Selvom……er det ikke på tide at nogen af de sokker lander på mine fødder??

Ja, ja….I know…..nu går der igen totalt sødsuppe i den, men hey…
..hvem vælger at læse med??
2014-02-07 13.11.44

Idag er der dømt MEGAsløv i Galehuset, mens vi bygger op til en løbetur, og venter på at vores allesammens Mimselejse kommer hjem fra Bedsterne.

Imens sidder jeg og tænker tilbage på de sidste dage, og den skønne blanding af ro, hygge, kærlighed og venskab jeg har oplevet.
Samt en enkelt uoverlagt nærdødsoplevelse – tak, Bro, fordi du flimzede mig imens!
Much appreciated.
Jeg bliver så hurtigt overmodig, og da jeg så Lassefar klare sig snildt igennem, tænkte jeg jo naturligvis “DET kan jeg også!”
“Du klarede det bedre end Bubber!”……hahhahahaha…
..NOT FUNNY, når man tænker på at min mave gik totalt grassat timen efter, og jeg troede at mit liv var slut.
Eller ihvertfald aftenen
2014-02-11 20.03.48
Om ikke andet, så er den ihvertfald tjekket af – been there, done that!

Nåja, så var der lige Heston, der var en smule overivrig og tosseglad, da vi lige var ankommet, at han forsøgte at snakke og trække vejret samtidigt med indtagelsen af en håndmad.
For fanden en grim lilla farve du fik der, min ven.

Vi havde ellers alle intentioner om at løbe richti majet i uge 7, men der er schki ikke ble’et til majet andet end rødvin og schjuscher :)
2014-02-10 21.33.50
For fanden, vi er en flok lalleglade alkoholikere….hvad har DU tænkt dig at gøre ved det?? Joine??Smiley

2014-02-07 16.52.37  Et hurtigt smut forbi vores gamle opgang – savner IKKE Hr. og Fru Suresen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar