søndag den 23. februar 2014

Rummelig søndag

2014-02-23 12.39.32 
Idag står der Veggie Soup og simrer i gryden!
Den har jeg glædet mig til i laaaaang tid. Mindst fra sidste søndag, hvor jeg lagde de nye planer.
Den smager fantastisk, men jeg er den eneste, der gider at spise den, så der er vist rigeligt Smiley med åben mund

OOOOOG jeg har forsøgt mig udi T2’s bolledej….. 2. forsøg
De er altså en anelse mere bøvlede at lave, end forventet….grrrrrr.  Til gengæld er de krydret ekstra godt med“banden og svovlen”.


Den første uge er nu gået Smiley
Med 4 gange løb (inkl. sidste søndag) og en masse plankning og maveøvelser = 72,8 kg
Hele Galehuset er med – det er lidt skægt.

Jeg fandt i torsdags udaf, hvorfor jeg har følt mig i skod-form, og haft svært ved at komme op i gear.
Mine løbebukser lukkede af for blodomløbet til mine underben, hvilket resulterede i, at jeg syrede til 100m fra huset,
og måtte ned og gå 3-4 gange iet løbepas.
Lassefar havde jo punket mig, fordi jeg ikke havde valgt Nike – han er et værre mærkedyr.
Jeg havde valgt Newline, som umiddelbart sad bedst, af dem de havde i butikken. Men jeg stod jo også stille i dem….argh for helvede.
Heldigvis var de købt i januar, så jeg fik dem byttet i fredags……
…...til et par Nike…“jeg sagde det jo!” Smiley med åben mund
Nå, men de blev prøvekørt samme dag, og var helt fantastiske og meget lidt sadistiske ….yay!

May-the-Odds-be-Ever-in-Your-Favor-the-hunger-games-33197027-667-500 Jeg er igang med Hunger Games-bøgerne.
Har lige slugt bog 2 (Løbeild) og er nu for vildt i gang med den sidste, Oprør!
For fanden da, de er gode. Det er muligt at de er skrevet til en anden aldersgruppe – I DON’T CARE!!
Jeg kan næsten ikke vente på filmene.
Desværre har jeg lovet Alfeprinsessen, at jeg først ser Catching Fire, når hun også har læst bogen.
Hun er ved at knække læsekoden med bog 1 – er bare så stolt.

Når vi nu snakker om at være stolt – Pjottedrengen var til gymnastikopvisning igår <3
Og mere siger jeg ikke til det.

2014-01-16 19.12.41 School’s great!
De unge mødre har brillieret med deres fravær HELE ugen.
Det undrer mig meget, at man kan tilmelde sig en uddannelse, og så blive væk, BARE for at få SU.
Hvor mange gange kan det lade sig gøre?? For der er en del, der gør det.
Smid dem ud og giv mig pengene Smiley jeg vil gerne!!

 

 

Dagens kunstværk er fra Ikea.
2014-02-23 13.04.01

Ingen kommentarer:

Send en kommentar