onsdag den 5. marts 2014

Ja tak :)

2014-03-05 15.58.19 Efter sådan et par dumme dage, er det da meget godt at få en upper dag Smiley

Var til et godt foredrag på skolen idag – Autodesk, YAY!
NÅ, ja hvis vi lige ser bort fra, at det var møjsvært at høre hvad de sagde.
Ihvertfald indtil at dem der ikke gad være der, gik…….altså efter at de havde fået kaffe og kage..hehe.
Der var blevet delt billetter ud, ved indgangen, og det skulle vise sig at man kunne vinde biografbilletter.
Nøj, folk var ligeglade, og skred da lystigt ud af døren, til stor fornøjelse for hamstrerne! Du ved, dem der “mere vil ha mere”!

Og hvem vandt så de friggin billetter??
Det gjorde jeg!
2014-03-05 15.55.41
Hahaaaaaaaaaaaaa til hamsterfolkene……pffffffffft…..hihihihi.
Tror vist nok også at mine hænder bare røg i vejret, sådan vupti.
YAY!

Efter school var vi lige et hurtigt smut med Lassefar ind forbi på Andy’s Smiley, der blinker….altså en hurtigt smut.

Og tænk sig, da vi gik videre, faldt vi over en butik!!Hvor vi faldt over noget tøj!
Og så fik jeg skisme en top lækker cardigan.
Oh Beschehrung…..aaaaaaaaaaah!
Smiley med åben mund

Så bør jeg da også lige nævne, at mit UNGDOMSkort også endelig er kommet, og øjeblik…………..nope! Ingen ændring.

2014-03-04 13.22.542014-03-04 13.23.29

Ingen kommentarer:

Send en kommentar