søndag den 11. maj 2014

Dejlig weekend.

KNÆK!!!…sagde det!
shocked-face
Og jeg mener virkelig et monster højt knald!
Som om noget træ blev flækket eller noget hårdt blev smidt på gulvet.
”Hvad var det???”…….vi myldrede rundt i stuen og køkkenet, for at finde ud af hvad dælen, der havde givet en KÆMPE smæld.
Men uden held.
Meget mystisk.

Oh well, børne og hunde fri.
Top start på weekenden, med 10 km i benene, sushi og min sweetheart.

Vi var til bryllup igår Rødt hjerte.
2 dejlige, søde og let tossede mennesker sagde ja til hinanden gennem glædestårer.
Hvor det bare bringer minder tilbage – så skønt.

Jeg skulle jo have min gallakjole på, og havde investeret i 1 styks magicsuite (yes….alle kvinder har dem og vi snyder alle).
Kom da også i den, og meget lidt elegant ind og ud af en bil, ind i kirken, hvor jeg sad gennem den ellers korte ceremoni, og trak vejret en anelse anstrengt.
Omkring 1 time efter at brylluppet var gået i gang, måtte jeg kapitulere – eller besvime.
Så jeg blev, igen knap så elegant, transporteret hjem, og fik skiftet…….aaaaaaaaaaaaaaaaah!

2014-05-11 00.15.51

Det var en helt igennem skøn fest, med kys over og under bordet, skønsang (eller knapt så skønt), rrrrrrrrrrrrribs
og en stor gruppe mennesker med masser af kærlighed til brudeparret.
Vi fik gommens blege baller smidt i hovedet, så en pige stylte rundt på 15 cm høje plateausko, og jeg fik endda et boobgrab….af en anden pige.
In all fairness kan man måske påstå, at det var et kommunikationsproblem – hun var fra USA -  eller også hørte hun ikke rigtig efter.
“Grab me a beer, would you?”…og så tog hun mig på brystet, og så helt forvirret ud.
Det gjorde jeg vist også.Overrasket smiley
Og så skreg vi af grin….holdnuop, mand! Fed fest!

Idag har været seng og flimz dag. The Matrix for 20. gang eller noget.
Og så er der lige kommet en kop kaffe…aaaah.

Åh ja, og lige inden kaffen, kom Lassefar ind til mig.
”Nu har jeg fundet ud af, hvad den lyd var!”
Vores ene termokande er sprunget indvendigt!
Mens den stod TOM på hylden!!!?
2014-05-11 19.40.11Spooky.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar