onsdag den 21. maj 2014

What’s it gonna be, Merv?

Matrix!
Jeg kan se den igen og igen…. ups, undskyld…jeg HAR set den igen og igen.
Idag står den på afslutningen på trilogien (igen), hvor en mine absolutte yndlingsreplikker er med.
Lassefar synes jeg er åndssvag, at jeg gider se den samme flimz eller læse den samme bog igen, men jeg elsker det.
Og så gør jeg det selvfølgelig
Smiley

Siden sidst…….dobbelt konfirmation hos T2 og Herr Jurgen aka Heston – sikke en skøn fest, med den lækreste italienske buffet og GODT med kage!
Sang og dans til Gasolin, elegant og med luftguitar, fremført af Den lille Humlebi.
Fed fest!

“SpaAsti-Marathon” 
Going for the record!! Puha, det er ikke for sarte sjæle.
Slet ikke når man pludseligt og helt uden varsel (høhøhø) får flere og yngre deltager på holdet.
Bad Karma og Søster Løgsovs (det er sgu ikke nemt at komme på nye navne)
Der blev snakket om ALT muligt tøset, og bl.a. også denne her brazilian wax, som Søster Løgsovs har fået foretaget, op til flere gange enddda.
T2 og jeg var helt benovede og åd chips og drak løs, mens vi hørte den fantastiske gennemgang af, hvordan så’rn no’et lige foregår!
Ja, man kan sige at hun nærmest smed beviset i hovedet på os…hehehhe….men helst når der var herrebesøg ved kanten!
Skønne tøser!
Smiley med åben mund

Tanterne måtte kapitulere efter ca , 4 timer – de første 1½ alene – og lade de lidt yngre modeller overtage stafetten.
JEBUZ, et frygteligt syn, der mødte os!
Vi havde fået griiiiiiimmme , grimme oldefødder……..og fååååårk de gjorde ondt at gå på…eww!

image Altså VIRKELIGT grimme.

Efter 4 fantastiske dage, vendte vi snuden hjemad igen…….jeg måtte nærmest slæbe min familie ud af døren, hvor jeg lige havde fjernet den anden familie, der blokerede for udgangen.
”Jeg skal jo i skole!”….det lyder stadig lidt sjovt.


Femina Kvindeløb Haderslev

Mandag aften skulle jeg løbe 10 km( jeg havde jo tilmeldt mig), umiddelbart ikke så godt forberedt, ovenpå sådan en weekend, og knap så meget træning.
Men jeg klarede den. Både af egen kraft, men fandt også sammen med nogle kvinder på ruten, som tog og gav lidt backup.
Fed oplevelse.
På et tidspunkt gjorde mine føder vildt ondt, og det føltes som at mine footies var kravlet helt ned i skoene, men da jeg efter 5 km var nede og gå, tjekkede jeg….og strømperne sad hvor de skulle.
Æv, kom til at tænke på oldefødder!AV!

I Kolding sidste år, løb jeg bag en ældre herre – vi sludrede også på et tidspunkt – han var 76 år, mener jeg, og han kom over stregen længe før mig. Totalt sej.
Her i mandags, tror jeg, at jeg løb bag hans kone…..holdnukæft altså.
På den sidste kilometer løber jeg LIGE bar hende…. 2-3 meter……og så slår hun bare en brandskid!! Sådan en man får et lidt fugtigt billede af!!!
Ikke om hun skal komme først OG skide mig i hovedet……nææææh nej!
zzzzoooooooommmmmm…..Yay!!
Jeg vandt over gammel dame!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar