fredag den 23. januar 2015

Pyh, siger Britta.

2015-01-23 13.01.57
Det var på et hængende hår…eller sådan føles det ihvertfald, men faktum er at fremtiden pt ser ud til at være reddet.
Og Britta er lidt mere på skideren – nice!

Jeg fik en SKP plads – “FORDI DET IKKE VAR MIN SKYLD!! “
Det siger vi lige igen…riiiiiiigtig maaaange gaaaange! Lige indtil det synker ind.

Nu sidder jeg så på skolen og er i praktik, og det er lige dele fedt og underligt.
Og jeg har allerede fundet flere gode navne til nogle mennesker……oh yes.

Der er bl.a. Little Brittain-fyren
little_britain_logo ham den øh….skaldede:)
Tror bare desværre overhovedet ikke at han er sjov.

Tuesday Addams
index..bare i en forholdsvis perky og plaprende “mig mig mig kavalergang mig”-udgave.
Someone please put a cork in it!!
                                                                         

Åh ja og så de 3 weirdos fra kælderen i X-files…..
4373078_std…..måske ikke så meget af udseende, men det kom bare lige til mig, og de er 3….høhøhøhø!

 

WEEKENDEN blev startet med et tur på cafe med Miss V, til en gang varm chokolade.
Det blev det så overhovedet ikke til, men istedet lokkede hun for vildt med et par fadøl og et fad nachos, og jeg skal da ikke være den der bare siger nej.
Lassefar bød på Sushi for 1 – MUMS!

TGIF!
For pokker hvor er det luksus at have tid til andet end togture <3

Rigtig god fredag aften derude…..jeg slutter lige med et billede af nogle ingredienser til morgendagens køkkenlørdagSmiley
Don’t ask… ‘cause I don’t know :)

2015-01-23 19.23.19

LOVE AND PIECE OUT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar