mandag den 23. august 2010

Øhhh ja dav :)

For pokker! En kanon oplevelse og rejse jeg har været på indtil nu.
Jeg tror aldrig jeg har haft så travlt i mit liv før.

Jeg startede jo som projekt leder i april – firmaet skulle skifte ERP(IT) system –og i lørdags sendte vi så den første pakke afsted. Alt er indtil nu gået helt efter planen, og det ser udtil at køre.
Havde forventet og planlagt at skulle arbejde hele denne weekend, så da jeg kunne ringe til Alfeprinsessen og sige at søndag var sat af til hygge med chips og cola….yippeeeeeeeeeee!!!

Det har været super hårdt for det lille myr – hun har ringet til mig flere gange om dagen for at høre hvornår jeg kom hjem,…snøft. Det har fileme været hårdt, men nu bliver der meget mere tid til dig og mig og vi to :O)

Og hollaop ( for at bruge BB’s udtryk) hvor jeg savner mine kollager, krea, min blog og at læse med hos jer alle. Vil helt klart til at “kigge mig lidt omkring” :))

K.N.U.S

K

2 kommentarer: