onsdag den 24. november 2010

Where to begin!?? (Part 1)

Karina: “Det er godt nok længe siden, jeg har været på min blog!!"
Troels-pigen:"Ja - det har jeg da lagt mærke til." :)

Men nu er der jo også P.L.E.N.T.Y. to talk about.....
Der er løbet meget vand ud af badekaret siden sidst - endnu engang....heraf overskriften. :)

Jeg har skiftet arbejde...neeeeeeej er stadig hos samme firma, blot anden stilling - and I like it. Eget glasbur/kontor...hahha lyder bare fancy, men det var stedet med mindst træk, da jeg skulle vælge ny plads - det trækker stadig.

Jeg deler det med MG aka Mr. Fix it!, min kollega fra NZ. Og han ER en Mr. Fixit - Fixer alt muligt, ligefra Malou's souvenir vifte fra Tyrkiet, til gerigter og lysninger upstairs.....hehehe. Ham vil vi sgu ikke lige sådan af med igen, men desværre skal han jo hjem på et tidspunkt.

Han har forøvrigt en rigtig krea kone :)
Tjek Wendelein Hobby and Craft på FB.

Samtidigt med at jeg fik nyt job, mistede Lassefar desværre sit. Han var så glad for sit job og sine kolleger. Træls, men nu står den så på jobansøgninger en masse herhjemme.

Åhr ja, og har fået mit yngste bonusbarn på 10 kl. års visit - teenagere.....de er fileme mærkelige..tsk tsk. Som Chris McDonald siger – BLÅ SKÆRM!

Huset har lagt ryg til meget det sidste kvartal. Vi gik igang med at bygge om på første salen, så ungerne kunne få nogle ordentlige værelser. Disse er nu færdige, og mangler bare småting som gardiner ( bruger børn generelt ikke til noget, vel:) ), og lamper ( hvad med disse??).

craaaaaamp.......har jo ikke skrevet så meget på een gang i laaaang tid....to be continued:)

Nå jo forresten.....fik en fin Klorin dunk taske igår:)))))
Troels pigen havde set en pose hænge på mit badeværelse med en klorin dunk i, og tænkte "Det var da synd! Hun skal da have et ordentligt sted at opbevare denne!!" Så vupti, får man da lige søster Julie til at fabrikere noget smart.

Nu er det bare sådan, at det var en skraldepose, og Klorin står altid i skabet hos mig...hihihihii

Men jeg er super glad for posen, for nu har jeg et sted til mit fladjern! :D

IMAG0315

3 kommentarer:

  1. Wow, det har skjedd en hel del hos dere i det siste skjønner jeg. Har fri i dag og imorgen og holder på med kreagaver, er bare å stå på det he he. Er med på den kreative pakkekalender hos unikarina og satt oppe til halv 3 i natt slik at jeg kan få sendt den til Dk i dag. Godt å ha deg tilbake igjen.
    Knus , Kristin

    SvarSlet
  2. He he skraldepose..... er glad for du kunne li` den

    SvarSlet
  3. Good to be back!! :)

    Julie - Den er ûber nice!

    SvarSlet