søndag den 29. maj 2011

Hey ….så fik jeg lige 10 minuitter over..:)

 

Sidder i Landvetter lufthavn (Gøteborg) og venter på mit fly. SKulle egentlig først have været hjem i morgen, men hey…der blev jeg lige heldig!

Har igen været i Sverige med projekt – denne gang mit eget..som naturligvis gik super godt. Næsten som smurt.
Det er den bedste del af projekterne…når alt ligesom skal op i en højere endhed. Og det så faktisk også gør det Smiley

Havde et “lille” meltdown for et par uger siden, pga job. Jeg har lovet Lassefar, ungerne, og ikke mindst mig selv, at jeg bliver nødt til at veje tingene op nu.
Jeg ser nu, hvor optaget jeg er HELE tiden. Jeg tænker på arbejde konstant.

Det holder ikke.

Så der skal tages nogle beslutninger i det næste stykke tid.

Ville også bare sige hej til mine FAB5. HEJ Smiley med åben mund

Ingen kommentarer:

Send en kommentar