tirsdag den 23. august 2011

Bare lidt nyt


Der er omtrent 1½ cm2 overflade der IKKE er malet med een eller anden farve, i mit nye krearum! Det bliver så godt.Det varer nok heller ikke så længe så kommer der billeder på :) skal bare lige være helt klar, og have alle tingene herind.
BTW…vi var 3 uger uden bonusbørn, da FredeFup jo valgte at flytte tilbage for at gå i gymnasiet. Derimod dukkede Siapigen op i sidste uge, så nu skal vi have gjort et rum klart til hende.
Det er dejligt at de kommer til os, når lokummet brænder. Det må da betyde noget.
Vi har ikke overflod af noget – andet en kærlighed. Og det er vel det vigtigste, ikke!?

5 kommentarer:

  1. Det er nemlig det vigtigste. :)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se dit krearum ;0) kan du stadig ikke kommentere på min

    SvarSlet
  3. :)
    Nej . jeg kan stadig ikke kommentere, men det er ikke kun hos dig, så jeg tænker...måske er jeg ude af klubben!?:D

    SvarSlet
  4. Nååå nu tror jeg jeg ved hvad der er galt ;0)
    For lang tid siden kunne største delen af blogland ikke kommentere.
    Prøv at tage fluebenet væk ved forbliv logget ind. Så skulle det virke igen ;0)

    SvarSlet
  5. Åhr det prøver jeg lige.....så ser duom jeg har noget at sige :)

    SvarSlet