onsdag den 28. december 2011

Begavelse eller oh beschehrung!

 

Så kom den jul og gik…med dejlig mad, dejligt selskab,og ikke mindst dejlige overraskelser ( gaver):

Jeg havde i år aftalt med Kristin, at vi skulle lave vores egen lille kreagave til hinanden. Det eneste krav var, at den skulle ligge under træet juleaften.

Og hold nu op!!!
Fik 2 huer og super lækre chokolademænd :)
(ja, der er kun 1 tilbage….send straks flere)
IMAG0935
……..faktisk er den stribede min nye yndlingshue!! ELSKER DEN!
Mange tusind tak, Kristin…..fantastiske gaver!

 

Igår blev jeg så mere begavet - jeg fik disse flotte flettede julestjerner af Julie
Tak din lille tosse :))) De er superfine.

IMAG0938
Blev for nogle dage siden stillet spørgsmålet “ Nævn 3 farver!”
Okay, tænkte jeg…Grøn, Pink og Orange! :)

Den observante finder naturligvis straks “PINK”!

1 kommentar: