torsdag den 12. januar 2012

Noget med gulerødder og rødbeder

 

Puha….er ikke sikker på hvad jeg har rodet mig ud i nu, men har sørget for at tage Lassefar med…just in case.

Dagen startede helt anderledes i dag……

Trin 1:
1 spsk olie blev gurlget rundt i munden.
JA, det er præcis lige så rædselsfuldt, som det lyder:) Det var så også kun mig der tog det drastiske skridt.
Egentlig skulle jeg beholde det i munden i 15-20 minutter, men efter knap 5 var jeg kureret…it’s magic…..ihvertfald for olie i munden..Yuk!

Trin 2:
Lav juice af
1 kg Gulerødder
1 Rødbede
1 Æble

Servér med et par isterninger.
Gentag dette når første hold er drukket.

IMAG0988

Keep an open mind, det ser jo flot ud og så smager det ikke helt så grimt….eller…man vænner sig til det…heheh. Det håber jeg ihvertfald.

Hvis vi så ikke bliver mætte, må vi spise salat, men kun indtil kl 19..hahahha….da jeg henkastet nævnte dette, så jeg angsten malet i ansigtet overfor mig ( læs: Skrækslagen)
Dvs efter 19 er det KUN JUICE D

1 dags DETOX…..det skal da komme an på en prøve!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar