torsdag den 5. april 2012

“Familien” kommer i påsken.

 

Vores allerbedste venner ankommer i morgen til påskemarathon i Galehuset :O)
Jeg glæder mig simpelthen som et lille barn til at være sammen med dem.

Men men…… Le Cirque starter allerede i aften kl.17…..LAN party…whoop whoop.
Jeg har længe lovet Pjottedrengen at han måtte holde LAN party, og længe har jeg udskudt det, men nu skulle det være. Istedet for fødselsdag for klassekammerater, hvor halvdelen ikke gider at deltage i hvad det nu er man har planlagt, så kommer der nu 2-3 drenge og spiller pc, ps3 osv..indtil de falder om :))

Imorgen er der så rengøring OG så kommer de kæreste kære!
Min højeste ven, og hans lidt mindre skønne søn. For ikke lige at forglemme min dejlige bonussøn……..iiiiihh.

Lørdag er der så fødselsdag for Pjottedrengen…13 år!! OMG!
Boller, cupcakes og Taco! Det bilver godt.
Jeg bagte de 72 mini cupcakes igår. Vanille/Lakrids, Choko/choko(!) og hindbær/chili. De er prøvesmagt…guf guf nam nam! De hygger nu i fryseren.
Imorgen laver jeg frosting……og be’r til Gud ( eller nogen) at det denne gang må lykkedes.

Derefter er det noget med rødvin, Bombay og MAX hygge indtil mandag!

Hvor heldig har man lov at være!

1 kommentar: