onsdag den 13. februar 2013

I disse krisetider……

I sidste uge lagde jeg stoltheden på hylden, og blottede vores situation for “omverdenen”  - det var på tide at kalde på større kræfter, om man vil.
Jeg lagde en statusopdatering op på Facebook, hvori jeg fortalte at vi søger arbejde til Lassefar (MED LYS OG LYGTE), og at han ryger ud over den berygtede akutpakke-kant d. 17. marts.
Vi er naturligvis bekymrede for hvordan det skal gå, og appellerede til alle i vores netværk om at træde til og hjælpe os.

Jeg skal lige love for at der sker ting og sager!
Der er ikke noget konkret endnu, men der er mere bevægelse i forhold til Lassefar og muligt job, end der har været tidligere i forløbet. Mennesker vi overhovedet ikke kender har taget kontakt til os, og henvist os til steder/annoncer/andre mennesker! Det er SÅ VILDT!…..

6 kommentarer:

  1. Krydser fingre for at han snart finder arbejde.

    Det er dejligt der sker skred i tingene :)

    SvarSlet
  2. Tak :)
    You and me both!

    Det der netværk....det er lige mig! :)

    SvarSlet
  3. I alle dager hvor hardt dere er rammet av uhell. Krysser fingrene for at resten av 2013 kun går oppover :-) Knus

    SvarSlet
  4. Tak, Kristin....det SKAL gå opad og fremad
    :)Knus

    SvarSlet
  5. Hei, du søte venn. Jeg kjører en påskelek i år om du har krefter til å være med.

    Mvh Kristin

    SvarSlet
  6. God idé, men jeg må nok melde pas :)

    Men du må gerne tænke på mig en anden gang - der har bare været så mange ting, du ved :)
    Knus K

    SvarSlet