søndag den 9. marts 2014

Børnehaveorange?…really? :)

2014-03-09 17.05.22 - køkkenskabet, bliver altid plastret til med opskrifter, tegninger, og lign.

JAAAAAAH! Så er det GN ugeSmileySmiley  DET ER FRIGGIN FEDT!
Jeg glæder mig som altid for vildt til at alle mine skønne Girlz kommer.
Og ikke mindst til at kokkere for dem.
Det sætter mig altid lidt på en prøve, da jeg jo ikke godt kan lave det samme 2 gange, vel?
Men jeg ÆÆÆÆÆLSKER det!

For nogle dage siden, bad jeg dem alle om at nævne nogle farver.
Jeg var på det tidspunkt ikke helt klar over, hvorfor……
Men Turkis, Falskegrøn, Børnehaveorange (what!??), Rød og Pink, blev det til.
Igår kom idéen så til mig og det hele faldt på plads  – det gik nærmest op i en højere enhed, kan man næsten sige.
Hahahah…..

Idag har jeg så været i køkkenet og HYGGE!!
Jeg har formet, bagt, kogt og farvet – spændende om jeg kan få det til at ligne det billede jeg har i hovedet.
uuuhhhhhh……..

2014-03-09 15.04.292014-03-09 15.44.28

Da hele huset duftede af søde sager, var der lige et par stykker, der fik pandekagecravings.
Og det kan man jo godt gå med til, når betalingen er……SUSHI!
2014-03-09 17.41.34-2
Åhr for fanden, der er nogen der helt har ødelagt mig mht det pjat <3
I LÅW IT!

De næste dage kommer til at gå med skole, selvfølgelig (er stadig ret vild med det) og så køkkentanker Smiley
Det bliver så fedt Rødt hjerte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar