mandag den 12. januar 2015

Mandagsblues

Kender du det….
1. Man har et rum med gulvtæppe
2. Himmel og hav står i et
3. Der er vådt på gulvet!!!
4. Man er ikke helt sikker på soklen/fundamentet
5. Men man har også en hund

!?

procrastination-will-ferrell-meme-300x200 ( gotta love Run Burgundy)

Jeg er startet på at skrive ned hver aften, hvad jeg gerne vil have gjort den efterfølgende dag. Procrastination rules nemlig for vildt!
Det ligger dér, sort på hvidt, på spisebordet og håner mig indtil jeg bliver færdig med mine overspringshandlinger ( denne ikke inkluderet).
Smart, men fåååårk!!
Det stadig  svært at finde gejsten (“….på 70 12 14 16”), til at få tingene gjort og få sat det hak, når man nu meget hellere ville have været i gang med noget andet lige nu.


Idag står der at jeg skal løbe (tjek), vaske tøj (igen :/) og søge job/undersøge min situation.
Det er jo ikke mange ting, og 2 af dem er også hurtigt klaret, men den sidste…..den er skisme lidt hård.
Af flere grunde.

  • Det er ikke sådan lige at finde en praktikplads indenfor mit fag.
  • Jeg har ikke ret til dagpenge
  • Økonomisk kan det ikke løbe rundt med en skolepraktikplads – i hvertfald ikke i længere tid.
  • What to doooooo????

Shit…….det her er alligevel en overspringshandlig….argh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar