lørdag den 31. december 2016

2016.....


......hvad var dine highlights!?

Året hvor jeg tog min første uddannelse :)
Er super stolt af at jeg kom igennem trods udfordringer og nogen modstand - og endda med et rigtigt godt resultat, som jeg HELT selv tager æren for! :)


FED ferie......enough said! 


Sorgen over et mistet venskab har fyldt meget
Men jeg har igen lært rigtig meget om mig selv - hvor langt jeg har lyst til eller kan gå for at få forståelse og empati fra et andet menneske. Og ikke mindst har det også gjort klart for mig hvis mening der har betydning for mig!
Jeg vil nu flytte mit fokus, tilgive og ønske vedkommende alt godt og smukt i fremtiden.


Jeg vil genoptage nogle af mine hobbies igen - male, måske musik, bloggen vil jeg have op at køre igen (måske skal den lige under construction).
 

Derudover så er der nogle frygtelige mål i 2017, sat i en brandert..hahahah:
Berlin Halfmarathon og Hillerød Triathlon

Gott im Himmel....det skal nok gå....eller!? :D

I aften siger jeg velkommen til 2017 sammen med min familie og gode venner - vi ser frem mod at det bliver et super år med nye, spændende udfordringer!

GODT NYTÅR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar