søndag den 1. september 2013

1.mål i hus.........YAHOOOOO!!

Resultater :: Events4U

Føj hvor var jeg nervøs inden...hahaha... det giver ingen mening, men det var jeg altså.
Om jeg kunne holde fokus, løbe hele vejen, slå min egen bedste, som indtil idag var på 1t 11m :)

Og jeg klarede den.
Fulgtes noget af vejen med, nok løbets ældste herre:) 78 år...og han kom i mål før mig...hahahahha.
Men jeg løb jo også kun med og mod mig selv, så han er tilgivet <3 p="">
Lassefar var ude på ½ marathon - fik jeg lige en klump i halsen da han drejede ind på de sidste meter!?
YUUUUPP..... det har været en meget følelsesladet oplevelse, at vi begge har sat os nogle mål, og begge har nået dem :)
Super fedt!

Havde så også tænkt mig - ja, og handlet ind til det - at jeg skulle have chips og dip hertil aften.......
Nu sidder jeg med min kande Kusmi chai, og har det egentlig bare dejligt.

Imorgen er det igen afsted på job:)
Hvor heldig en kartoffel er jeg?? Pretty heldig, synes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar