søndag den 29. september 2013

Skøn søndag <3 ….blandt andet


Vi lagde ud med den ugentlige hundeluftertur i dejligt vejr. Det er en fed måde, at få snakket om ugen der gik, hvad der foregår i ungernes liv, og fjolle sammen som familie.
I dag så vi en “søløve” Smiley !!
Lassefar mente at det måtte være den korrekte sønderjyske betegnelse for en pige der løber rundt om en sø. Hmmmmm…!?

Turen blev efterfulgt af bordmødet, hvor vi får styr på madplanen, og hvad der ellers skal ske i løbet af ugen. Og hvis alle 3 børn ellers er i humør til det går det som regel fint…hehe <3
Det var 4. gang, og det går bedre og bedre. Det virker ihvertfald rigtig godt for mig og min chimp (stress) – så jeg bliver en lille smule gladere hver gang.

 

Idag er NB dagen (New beginning) – 72,3 kg og tid til at starte op på en god og fast rutine igen.
Vi synger jo allesammen engang i mellem den der sang – “hvorfor må jeg ikke få Beatles-hår”……ikke jeg, for mit er kørt i stilling som grydehårRuller med øjnene-smiley
Inden næste Girly Night, har jeg været hos min skønne frisøse!

Søndag, tirsdag og torsdag bliver igen løbedage – i løbet af ugen er det løbepasset, der tæller, IKKE distancen. Derfor må søndag fremadrettet være en længere tur.
Cirkeltræningen skal jeg også have gang i, det bliver efter løbeturen, fra tirsdag. Og yoga bliver om aftenen på de samme dage.
Det bliver en hård ugeSmiley

Her smider jeg så lige et billede af min lørdagsmiddag….muuuums til mig, mens de andre spiste mad fra grillen!
2013-09-28 17.22.29

 

 

Dejligt karbad med masser af badesalt i - noget til luftvejen, og lidt andet til musklerne.
2013-09-29 14.41.38
Stearinlys og en bog… ahhhhhhhh …. og Dolly Parton var naboværelset!

WHAT???
Nej, nej, nej tag det tilbage!

 

Det blev dog hurtigt skiftet ud med en snas 1D Smiley og hey…
..VI HAR FÅET BILLETTER!!
Og jeg kender et par ovenudfantalastisklykkelige tøsepiger.
Og et par mødre, der hver især har fået morgenmad på sengen…haha.2013-09-29 09.43.17
Jeg var også tæt på et nervøst sammenbrud ved tanken om den enlige tåre, jeg så sidste år, da det ikke lykkedes at komme ud af køen til billetsalget. Puha, det var et af de hårdeste øjeblikke i mit liv som momsy.

Hvis nu nogen skulle være i tvivl, så er det de her drenge -

1d__600_450_q50(billedet er lånt her)


Sammenlagt var vi 8 soldater på 1D vagten – armeret med 7 computere og 6 mobiler, plus minus.
Og heldigvis fik Tante2 fat i de 2 “golden tickets”, der betyder at det næste 3/4 år er de trunter i vores magt!!……….. MUHAHAHAHAAAAAAAAAA <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar