lørdag den 7. september 2013

Lørdags Jam(mer)

Jammer først!!  Jeg ligger i sengen med øndt i halsen, hovedet og øv i hele kroppen Trist smiley….det var det.

 

Den første uge efter mit 10’er løb, er næsten gået Smiley Føj for pokker, jeg har haft ondt i stængerne.
Med det nye job, hvor jeg står op eller tramper rundt hele dagen, var det bare av med av på.
Jeg tager dog glad på job hver dag –har nogle søde kolleger, og det er fedt at kunne lægge arbejdet fra sig, når man kører hjem! Det er længe siden, jeg har prøvet sådan et job – and I kinda like it!
2013-09-03 12.38.09
Og så vil jeg da lige tilføje, at det er muligt at sikkerhedssko gør at der ikke sker noget, hvis du får en palle over fødderne, men derudover gør de INTET godt for fødderne! ARGH!

Onsdag tog jeg første løbetur efter søndag – omg det må have set sjovt ud.
Det var en lille smuttur på  ca 3,5 km, men det var av-av-av løb, den sidste halvdel af turen….eller…var det første halvdel!? Måske hele turen – jeg har fortrængt det.

Vi har pt en teenie diskussion omkring internettet – nåja, det er vist den samme diskussion vi har haft i et par år Smiley med åben mund.
Hvoromaltinger (underligt udtryk) er der aftalt 2 spilfri aftener med Pjottedrengen – dvs HAN må ikke spille de 2 aftener.
Det gik meget fint i denne uge.
MEN….han havde så en ufrivillig-konsekvens-selvpåført- ITfri aften, som jeg havde bestemt skulle være fredag….hihihi….og han fik så muligheden for at “optjene” retten til spiltid, hvis han tog med os ud på en 10 km løbetur i går, fredag.
Han fik besked på, at jeg var ligeglad med om han ville løbe, hoppe eller gå. Bare han gennemførte distancen.
OG HAN GJORDE DET!!! Jeg er en stolt mor, og ved nu præcis hvilke knapper, der skal trykkes på…hihiihihih…….”RUN OR NO PLAY!” Smiley med åben mund Dadoorunrunruuuuuuuuunnnn

2013-08-31 11.22.25-1

Og tilslut lige et billede af THE EYE, og så tilbage til sengSmiley Have a goodden outthere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar