lørdag den 8. januar 2011

Godt nytår:)

 

Så er vi for alvor igang med mit krea-rum….tror jeg…håber jeg. Det er ihvertfald blevet ryddet for alle håndværkertingene, så nu er der endelig lys for enden af tunnellen.

Året er startet godt for nogen af os. Lars har kvittet smøgerne og er gået i skarp træning. Jeg kører på minus kulhydrater……(dog med plus på bacon, fløde, ost og meget andet lækkert!!)
Ungerne havde jo som de fleste første skoledag i mandags, og inden den var omme så Pjottedrengen således ud…Trist smiley

IMAG0421

Væltet på is i skolegården. Naturligvis lige ved en lav træpæl fra helvede…øv.
Heldigvis ramte han ikke øjet – men det er hans første limning, med efterfølgende sæbeøje. Ømt, men også lidt sejt, fornemmer jeg…hehhehe.

Håber de FAB 5 ( og hvem der ellers kigger med) er kommet godt ind i 2011!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar