mandag den 17. januar 2011

In Progress.

 

Så tog fanden lige lidt ved mig her til aften….og jeg gik lige så stille igang med at få ryddet lidt op i mit krea rum, eller det der skal blive til det engang.
BEFORE!!
IMAG0292     IMAG0293    IMAG0320

IMAG0319

Det kunne jo ikke blive ved med at sådan ud, vel??
Derfor rykkede jeg lidt hist og pist, fik sat en reol op der, og et bord hen der….

IMAG0460ArgH!!

IMAG0458   Uhhh..   IMAG0459 Ihh..

IMAG0461
  - Are those feet??

Lassefar har lovet mig at det står færdigt…lige pludseligt.
Men hvornår er det, spørger jeg bare!!????

5 kommentarer:

  1. Trøste, trøste. Håper du får ditt krearom snart, du trenger et sted å lufte hodet du også, ikke sant ??

    SvarSlet
  2. Arhhh har i også de åndsvage temlig skrå skråvægge. De er helt umulige.
    Tjek lige min side,der er forhåbentlig snart knudier på vej til dig

    SvarSlet
  3. Ja de er f.r.y.g.t.e.l.i.g.e.!!!! Specielt i det værelse, der nærmest bare en langside af skråvæg....hmmmmm....tager gerne imod tips til indretning ;)

    SvarSlet
  4. Uhhh...Knuddier!! Så har du fået maskineriet op at køre igen...nice! Kender 2 der bliver vilde!

    SvarSlet