onsdag den 19. juni 2013

NT: Hvad er det nu man siger om toppen?

Der er koldt!? Måske….jeg aner det ikke!
Men der er langt op, når man har ligget brak i 3 uger…..arrgh.

Åh, hvor uforskammet nemt det var, at kapitulere her til morgen:)
Det var jo et frygteligt vejr, med bulder og rumlen i laaaaaaaaaaang tid. Mimselejse vækkede mig da også kl. 5 med et nervøst sammenbrud….stakkels lille Mimse.

Derudover skete der det skrækkelige at min mave valgte at puste sig ballon agtigt op igår sidst på dagen…..grrrrr og AV AV AV for helvede!
Situationen jo har ændret sig lidt indenfor den seneste tid ( økonomisk), må jeg jo indse at jeg ikke kommer “ned i stolen” sådan lige med det samme.
DERFOR har jeg erklæret krig!!
Idag er gået med at surfe nettet og finde de bedste råd mod forstoppelse UDEN at gå den kemiske vej, vel at mærke. Og der er efterfølgende blevet indkøbt hørfrø, svesker og kiwi.

 

Har spist banan, kiwi, opblødte hørfrø, og drukket kaffe, vand med friskpresset citronsaft….hahahah og snuppet en håndfuld rosiner.
Når jeg nu tænker over det, bliver det spændende om jeg i det hele taget når at tage mit løbetøj på imorgen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar