fredag den 7. juni 2013

NT: Uge “noget” :)

Så vidt jeg kan slumpe mig frem til, må det være uge 8.
Der har været et lille opsving idag, da jeg har været ude på hundeluftertur med Mimselejse – det var hårdt, men lækkert.
Trængte virkelig til at røre mig.

Det er åbenbart tiden til MEGET underlige, gode råd :)
Først Vick-finten: Det med ved hoste, at smøre Vick ( eller i mit tilfælde Mentholatum) under fødderne og tage sokker på om natten – DET VIRKER!!

Næste underlige ting: Kefir- vand!?
Jeg fik lige stukket noget kefirsvamp i hånden, sammen med nogle tørrede figner – for “ det regnede jeg ikke lige med at du lå inde med!” – godt regnet ud, ven :)
Nu er den mærkværdige opskrift fulgt og glasset står til skue….mens det ligner morgenurin.2013-06-07T17-55-02_3 Eller hvad synes I?
Svamp, sukker, figner – det er en lovely combo!!

Jeg er ikke helt med på endnu, hvad det skal gøre godt for, bare det ikke smager af Rumamille….adr og føj for filan, jeg hader rom. Jeg blev “presset” udi sådan een i går. Den blev ikke godt nok skjult af kamillen.

2013-06-07T17-55-02_5 Ellers er der vel ikke så meget andet tilbage at sige,  på sådan en fredag, end at mine chiliplanter har fået babies!!  2013-06-07T17-55-02_4

Åh ja, og 74,2 Smiley!!

FED FREDAG DERUDE! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar