tirsdag den 8. oktober 2013

Kein scheiss, Teenie.

Så er jeg LEDIG igen………..DYBT SUK!
Men goddamnit om det skal vare ved – jeg MAGTER det ikke, John-John Grædende ansigt.

Nå, men det har været fedt mens det stod på. Kollegerne var søde (de fleste ihvertfald), og arbejdet blev ikke taget med hjem = skønno!
Og det har været dejligt bare at have noget at stå op til Smiley, samt sjovt at være “på den anden side af døren”….hahahah.
Holder stadig på at der er en mening med galskaben, så lad mig nu se, hvor det fører mig hen.

Momentum ….det er skisme et godt ord, og i nøjagtig modsætning til hvad jeg ynder at lave – overspringshandlinger!
Alfeprinsessen siger:”Mor, du er bare sådan en teenager!”
Nåja, hun ahr vist nok lidt ret pt……mine OSH består af Vampire Diaries og Candy Crush!!
HOW LOW CAN YOU GO!?

Hahahhahaha, men det er så hyyyyyggeligtSmiley

 

Men skulle jeg nu ikke se om jeg alligevel kunne hitte ud af, hvor man holder henne på sådan een Momentum, få vendt bøtten een gang for alle!?
Her er så hvad jeg fik frem ved en googling…. er ikke helt sikker på hvem af dem der holder den der MomentumSmiley
hobbitten09

Ingen kommentarer:

Send en kommentar