søndag den 19. januar 2014

Det er ren Clevin uden saks og lim

De 2 første uger vel overstået på TD grundforløb.
Jeg er pænt fyldt op i hovedet om aftenen, og får virkelig sat mig selv på en prøve.
Frihåndstegning og teknisk beregning…whoo hooo!
Hypotenuser og phytagoras….goddamnit, Alexis!

 

Jeg venter lidt på den der “aha”- oplevelse. Den er der næsten…jeg kan mærke det.
Men når det nu lader lidt vente på sig, er det godt at man har en hjælpelærer lige ved hånden…næsten Smiley
T2….det bliver lige en fast aftale frem til oktober…håber jeg!! Smiley

 

Vi er også kommet godt i gang med at tegne i AutoCAD – DET ER NICE!!

Udklip

Efter 2 forsøg lykkedes det mig også at tegne et hus færdigt. Første forsøg blev næsten færdigt, men der var en enkelt lille detalje der gjorde at intet passede sammen til sidst.
Fandens osse at sådan noget som mål, skal stemme overens Smiley med tungen ud af munden

Så er det godt at være en smule stædig anlagt..hahah.

 

Udover skolen er energien blevet brugt mestendels på økonomisituationen, og noget bøvl med Jobcentret.
Bedre forklaring, når jeg ved mere…jeg kan sige at det er lige ved at jeg smider dem i avisen!…grrrrr.

 

Hav en skøn uge derude!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar