søndag den 12. januar 2014

So war die Woche

Pyyh…første hele 2014-uge overstået.
Opstart på skole for 3/4 af galningene, og arbejde for den sidste lille fjerdedel Smiley

2014-01-06 08.26.43
Det er gået super for mig i skolen – hjernen er i hvertfald kommet på arbejde…….teknisk beregning wtf!?
Uhhhh det er længe siden jeg har gået i skole sidst.
Der var da også nogen – vi kan jo passende kalde dem Stræberne (allerkærligst har de fået smidt det i hovedet) – der var færdige før jeg var nået halvvejs!!
Meeen 91’er (endnu et øgenavn) er med på mit hold – puha tak for det! Så er det sgu da ikke pga min alderSmiley med åben mund

91’er fik sit navn, da vi den første dag skulle underskrive en seddel, inkl. CPR.nr,
og jeg kom til at skæve til sidemandens, og han er jo så fra 1991….hihihihihihihiiiiiiiiiii..I’m old!

Ye old fart!

Nå, men  jeg er kommet godt gennem første uge, og synes det er LIGE mig!
Og jeg føler mig ikke helt udenfor og gammel – jeg er jo også bare en lille lortSmiley med tungen ud af munden ikke meget “større” end dem.
Igen vil jeg sige, at jeg er mere på bølgelængde med æ knajte, men det er jo så heller ikke noget nyt.

 

Det var også ugen, hvor der skete flere fede ting ( samt en knap så fed)
2014-01-06 12.42.34 Jeg fik stukket en “I Love You Forever”-kop i hånden…..uventet, men hey….Smiley. Elsker sgu osse dig, din tosse!

2014-01-10 19.25.21 HEKSENAT af Deborah Harkness blinkede pludseligt ad mig til 40 bobs!! Whatthehell!? Hvis du er til fantasy for voksne…..GO FOR IT!
Den er del af en trilogi, hvor sidste bog udkommer i USA og UK d. 15. juli i år…..har aldrig prøvet at vente på en bog før, men hollaop hvor jeg venter i spænding.
Jeg har de 2 første på engelsk, og de er vildt gode.
I LÅW IT!

2014-01-11 13.25.41 Her indskyder jeg den UFEDE!! En rørskade opdaget ved en “mine’forældre-forbi-vi-skulle-have-en-øl-fra-fyrrummet” tilfældighed.
Grrrrrr………nødlappet af VVS’er på vagt Overrasket smiley - reparation mandag….slagpåtasken 2500,- katchiinnnngggggggg!……suk.

2014-01-11 17.45.10 Men så er det jo skønt at jeg kan glædes over at min smukke orkidé blomstrer lidt for mig <3

 

Rigtig dejlig uge ….2!?…eller er det 3!??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar