fredag den 19. februar 2010

Clutter… :)

 

På  Dorthe’s opfordring, fandt jeg 10 smid-ud-ting ud:

DSC00976
1. Et par gamle udtrådte yndlingssutsko.
2. To skuffe-træ-knopper
3. En tom Hugo Boss.
4. En figur, jeg har vundet engang, men som altid har stået bagerst i rodeværelset.
5. En luftpude-fotoramme, der var smart i 90'erne.
6. Et juleslips
7. En fjernbetjening, so har ligget ubrugt i flere år
8. Et gl. rødkålsglas
9. Kalenderen fra sidste år
10. En halvfuld Issey Miyaki, der har fået for meget lys

Opfordrede mine unger til at gøre det samme:)

DSC00982 
Alfeprinsessens bunke :)

DSC00981
Pjottedrengens bunke :)

Så venter vi bare på Lars’ 10 ting………excitement!

Jeg tror at det sagtens kunne være en ugentlig ting her hos os UDEN at vi egentlig kan se det, de første 2 måneder :O)

2 kommentarer:

  1. Høh! Sådan er det også herhjemme - bortset fra at jeg garanterer for at jeg ALdrig kunne få Søren til at smide 10 ting ud.

    "Jamen er du VANVITTIG, kvinde??? Det er jo det reneste, pureste guld, dette her!"

    ...men jeg smider gerne ud for ham! ;-)

    SvarSlet