torsdag den 25. februar 2010

Med tante Møhge på job.

 

Der var Fastelavns tamtam på mit arbejde idag, dvs vi skulle have en sjov hat eller maske på, og slå katten af tønden. Som sig hør og bør.

Jeg havde svedt det ud, og stod på arbejdet igår, da jeg kom i tanker om at jeg ikke havde fået lavet min hat…øvøvøv.

Men Men..Hjælper var nær. De super søde sytøser på Lars’ arbejde flikkede en læææææææækker hat sammen til mig 
( nej håret er bare en paryk)

DSC01052

DSC01053   (se lige bort fra det vilde udtryk)

 

Det gik jo også meget godt – jeg vandt ikke førsteprisen ( eller anden / tredje…hrmpf), til gengæld fandt jeg en super partner :O) med lækkert hår og charme, der matcher mit hår med en nøjagtighed der er skræmmende.

DSC01055

Hahahrharharharharharharharh!!!! Det er ren Cartoon :)

2 kommentarer: