torsdag den 18. februar 2010

And then.......

Så er bryggerset tømt, for alt undtagen vaske-tørre-fryse-maskinerne. Æv der er beskidt " omme bagved" sådan noget møblement :( Heldigvis slap jeg for at gøre rent...tak Lars.

Idag begynder nedtællingen så til det nye bryggers...weeeeee.....jeg glæder mig sådan.
Det gamle var et den gamle husejer selv havde stykket sammen, dvs. der var ingen af hylderne der sad lige og der var ingen justeringsmuligheder, ikke ens materialer over alt. Total klamhuggeri...æv.
However.....det nye :) bliver med skuffer ( ja, også i soklen) og højskabe og jubiiiiiiiiii. Både vaskemaskine og tørretumbleren bliver hævet OG kommer til at stå ved siden af hinanden. Der er noget rygsmerte der forsvinder bare ved tanken... nej , det er faktisk ikke en selvfølge at de står sammen...hahha.

Jeg har fri idag og tænker at det måske er på tide at arbejde lidt videre på mine kollager. Har en stor rød een, jeg er igang med til min Squash Buddy. Den trækker lidt tænder ud, da den er større end dem jeg normalt laver.
This is how far I am on it.....
DSC00686
(Tak til BB for hjælp med  de “runde hjørner” :O))



Udover det, vil jeg have handlet ind, så ungerne og jeg (imorgen) kan forsøge os udi BB’s dejlige fastelavnsboller. Muuuums :)...ser frem til lækker sukkerkvalme :O)

Åh det er dejligt at have fri og høre hvordan der bliver arbejdet i bryggerset.......!



2 kommentarer:

  1. Nej, hvor bli´r det dejligt med spritnyt bryggers, Karina! Vi ka´ godt li´ ham bankfætteren, hva´? ;-)

    Superlækker collage du har gang i dér, jeg elsker farverne!

    Og pssst: Det der med de runde hjørner på billederne, det ligger i et gratis download du skal ha´ hentet dig: Windows Live Writer.

    Det er m.e.g.e.t nemmere at arbejde med end bloggers shitty system, OG det tillader dig at lege lidt mere med layout, fonts, billedopsætning o.s.v.

    (Picnik.com er nu heller ikke tosset...)

    God fornøjelse med de nye programmer - og med sukkerkvalmen ;-)

    SvarSlet
  2. Once again my Guru.....taaaaaaaaark!
    Jeg vil lege lidt tror jeg :)

    SvarSlet