tirsdag den 27. august 2013

Itsy Bitsy friggin big mofo SPIDER!!!

Der er ikke noget som et barns kalden, der kan få en momsy op af sofaen!
Sjovt er det så når dette barn, er ens 14 årige søn, der bare næææææsten hader eddekopper ligeså meget som sin mor Smiley, der står med åben dør ud til bryggeret, og siger teenagelyde…hahaha.
ADR, hvor jeg også bare hader dem.


Men jeg fandt min brynje frem, og iklædte mig resten af udstyret (læs: vasketøjskurven og en af Lassefars sandaler), hvorpå jeg drog i kamp mod udyret.
Med Pjottedrengen stående i døråbningen ind til resten af huset, med livet som indsats for huset og familien, begyndte jeg langsomt, med meget lange pensionatarme, at trække lidt ud i ting.
Og fandt da også eddekoppen med Lassefars sandal Smiley……eeeewwwww….jeg H.A.D.E.R. edderkopper!

 

Den er død og der er ingen billeder fra uheldet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar