torsdag den 29. august 2013

Se……tomater :)

2013-08-29 21.31.08
Og de ligger lige og hygger sig med noget hvidløg, som det sig hør og bør!

 

Imorgen har jeg været PÅ JOB i den første hele 1 ugeSmileyOg pheew man får da lov at arbejde for pengene…hihi…men jeg kan faktisk rigtig godt li’ det.
OG der er absolut INGEN grund til at tage arbejdet med hjem….ahahaha s fedt.
En ekstra lille bonus er at Fru Blabla ikke har været der i dag og heller ikke kommer i morgen…..whooohooo!! Ingen hylen i ørerne – det er læææææækkert.

Her et lille billede af Rip, Rap og Rup – det er svaler tror jeg….ikke ænder. Det ville være en yderst underlig opførsel såfremt det var ænder.

2013-08-29 09.16.39

Jeg var ude på de sidste kilometer inden mit ene mål skal indfries på søndag – 10 km i Kolding City Halvmarathon (fjollet at det hedder sådan, når jeg nu “kun” løber 10) Smiley.
Lassefar vover sig ud på de 21, etellerandet – puha. Det bliver så spændende!!
Mit andet mål er heller ikke så langt væk mere –  var lige oppe og røre 73 i går, men idag stod vægten på 71,5!? GO figure…… jeg har ikke gjort noget anderledes, men klager ikke Smiley med åben mund

 

OG SÅ!!……..er det i morgen de skønneste unger kommer på besøg <3
Trunten og Mukkel kommer til Alfeprinsessens fødselsdag – HELT uden deres åndssvage forældre…pheeeew igen Smiley
Ungerne glæder sig rigtig meget, men jeg tror at tøsepigerne alligevel er mest oppe at ringe.
Og så skal de ind og se ONE DIRECTION FILMEN….imorgen aften….ihhhhhåååhhhsuuuuuk og alle de andre lyde…HVIIIIN!!
Godt at der er noget Open By Night eller hvad det hedder i Haderslev Smiley med åben mundSmiley med åben mund lidt til de voksne også.

 

Det bliver en fantastisk weekend Smiley Skønne unger, dejlige gæster på lørdag, og søndag….
RUUUUN FORREST…..RUUUUUUN!!

Drück mir die Daumen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar