torsdag den 15. august 2013

Snydepels

Vi er en familie, der ikke bruger morsdag, farsdag, valetinsdag og heller ikke bryllupsdag…..sådan er det bare.
Vi husker altid vores bryllupsdag og giver hinanden et stort kys og kram – that’s love Smiley
Men det der gaveræs…naaaa, det er ikke os…….INDTIL idag!?

Lassefar “snød” mig….. og jeg må sige at jeg er meget fornøjet! Det skete ovenikøbet på en super romantisk måde.
Han havde sagt at han ville finde en lille ting til mig, og jeg tænkte ikke videre over det, så jeg tog med ned i byen ( eller!?..der hvor butikkerne ligger i Vojens).
Umiddelbart tænker jeg, at han har haft svært ved at slippe af med mig, for da vi står i bogafdelingen i Kvickly, vender han sig mod mig og siger “Værsgo og tillykke!” og smækker en bog i hånden på mig….hahahahahhaha
Det var vist sådan at han flere gange havde forsøgt at komme derind selv, men uden held….sååååååååååryyy.

2013-08-15 21.32.56

Det er denne bog af Mads Peder Nordbo, som jeg har haft et godt øje til i et stykke tid – glæder mig vildt til at læse den. ( læs lidt mere om ham her..)

 

Gotta love the guy<3….altså Lassefar, ham den anden kender jeg jo ikke.
Sov godt derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar