tirsdag den 1. oktober 2013

Rollercoasterdag

Hollaop – at starte dagen med et opkald, hvor min Troels har været sekunder fra at blive ramt af en lastbil. FØJ siger jeg lige!!
Heldigvis skete der ikke noget Smiley Skal bruge hende i maaaaange mange år endnu. ….Er slet ikke færdig med hende!

 

Der er nyt navn på jobbet – “Ratpack” eller “Team Rottehalerne” - Knajterne fumlede rundt med rottefælder……med rotterester i!!!!….wtf??
Jeg pointerede da osse at det nok var en anelse uintelligent samt at jeg ikke var sikker på at man BARE selv må gå i gang med rottebekæmpelse.
Der skal da eksperter på!? Nej??
Snedigt!

Jeg mærker efter i min egen krop – hvis jeg fornemmer en utilpashed pga luft, lugt eller lignende, er jeg hende der er smuttet!!
Hvem ved hvor syg man lige kan blive af det Trist smiley.

 

Nå, men videre til noget GLÆDELIGT!!Rødt hjerte
Har idag hørt om et knæ, der blev bøjet og et spørgsmål, der blev stillet <3
2 skønne mennesker skal giftes! Det er så dejligt.
Rødt hjerte Rødt hjerte Rødt hjerte
Så bliver man sgu lidt glad i låget, og tror at man bare kan blæse derudaf på løbeturen Smiley.
Nåja, det gik vel ok…hahahhaha. Men det var “op ad bakke” fra……starten! Håber jeg snart kommer ud hvor jeg ikke skal overtale mig selv hele vejen.

Og i stedet for cirkeltræningen, har jeg valgt at begynde på 30 DAY SQUAT CHALLENGE.
50 squats done……gider slet ikke kigge på hvor mange den ender på…åh nej, kom til at kigge…….250??? ..aaaaaargh
2013-06-03 12.03.53

 

Nå…tid til yoga, tror jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar